نوشته شده در

معرفی دوره 3ds Max

معرفی دوره آموزشی تری دی مکس آموزشگاه مشهد دهکده جهانی

معرفی دوره آموزش تری دی مکس ( 3ds max ) آموزشگاه کامپیوتر دهکده جهانی مشهد

نرم­‌افزار تری دی مکس ( 3ds Max ) یکی از محصولات شرکت Autodesk و یکی از قدرتمندترین برنامه‌­ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی است و به واسطه امکانات بی­شماری که در اختیار مهندسین و طراحان قرار می­دهد، این امکان را فراهم می­کند تا طرح­ها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن‌­های زیبا و با کیفیت بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق نمایند. ابزارهای گوناگون و کامل این نرم‌­افزار آن را از برنامه‌­های دیگر متمایز ساخته است و باعث شده است که توسط مهندسین معمار و طراحی صنعتی، توسعه دهندگان بازی­های ویدئویی و بسیاری از استودیوهای تبلیغاتی برای ایجاد افکت­های سینمایی و پیش تجسم فیلم­ها مورد استفاده قرار ­گیرد. همچنین این محصول دارای پلاگین­های متعدد و قدرتمندی از جمله V-Ray می­باشد که در صنعت جلوه­های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می­گیرد. دارابودن Material، امکانات نورپردازی قدرتمند، بهبود رابط کاربری، ابزار Mapping برای خلق اشکال هندسی پیچیده، ایجاد و کار با سایه‌­ها به صورت پیشرفته، انجام رندر تکرار شونده با قدرت و کیفیت بالا، مدل سازی و ساخت جلوه‌­های انیمیشنی پیشرفته از مهمترین قابلیت­‌های این نرم­‌افزار فوق حرفه­‌ای می‌­باشد.

دوره آموزش تری دی مکس ( 3ds Max )

مشخصات عمومی دوره از توانمندی های دوره  تری دی مکس ( 3ds Max ) می‌توان به نصب صحیح نرم‌افزار، تنظيمات نرم‌افزار، استفاده از ابزار و امكانات نرم‌افزار نام برد
مهارتهای دوره بکارگیری نرم‌افزار  تری دی مکس ( 3ds Max )
طول دوره آموزشی 14 جلسه
کاربرد دوره گواهینامه شناخته شده و قابل ترجمه در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد مهارت استفاده از نرم‌افزار تری دی مکس ( 3ds max )
اصطلاح انگلیسی استاندارد Autodesk 3ds Max
مهم ترین رشته های مرتبط با این دوره دوره آموزش اتوکد