نوشته شده در

معرفی دوره پریمیر

معرفی دوره پریمیر

معرفی دوره آموزش پریمیر آموزشگاه کامپیوتر دهکده جهانی مشهد

نرم افزار پریمیر یکی از معروفترین نرم افزارهای شرکت ادوبی است که در بین نرم افزارهای تدوین و ویرایش فیلم در دنیا بسیار معروف و پرکاربرد می‌باشد و به صورت تخصصی برای ویرایش حرفه‌ای فیلم طراحی و توسعه یافته است، با توجه به امکانات بسیار غنی پریمیر و از آنجا که تقریباً هر ساله یا هر دوسال یکبار نسخه‌های جدیدتر و کامل‌تر این نرم افزار ارائه می شود، کاربران حرفه‌ای تدوین فیلم ترجیح ‌می‌دهند با این نرم کار کنند.

 به جرات می‌توان گفت پریمیر با امکاناتی که در نسخه‌های جدید خود ارائه داده است از رقیب خود نرم‌افزار ادیوس پیشی گرفته است.شما با این نرم افزار تقریباً هر آنچه را که از یک نرم افزار تدوین و ویرایش فیلم انتظار دارید را می‌توانید با لذت انجام دهید.

دوره آموزشی پریمیر آموزشگاه کامپیوتر دهکده جهانی برای کارآموزانی که می‎‌خواهند برای تدوین و ویرایش فیلم‌های شخصی و یا برای بازار کار در حوزه سینما ، آتلیه ، تیزرهای تبلیغاتی ، تدوین همایش‌ها و سمینارها و موارد مشابه مهارت بیاموزند ، مناسب خواهد بود.

 

دوره آموزشی پریمیر

مشخصات عمومی دوره از توانمندی های دوره فتوشاپ می‌توان به نصب صحیح نرم‌افزار، تنظيمات نرم‌افزار، استفاده از ابزار و امكانات جهت ویرایش، مونتاژ و تدوین فیلم نام برد.
مهارتهای دوره بکارگیری نرم‌افزار پریمیر
طول دوره آموزشی 10 جلسه
کاربرد دوره گواهینامه شناخته شده و قابل ترجمه در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد مهارت استفاده از نرم‌افزار پریمیر برای امور شخصی و بازارکار
اصطلاح انگلیسی استاندارد Adobe Premiere CC
مهم ترین رشته های مرتبط با این دوره دوره آموزش فتوشاپ