نوشته شده در

معرفی دوره اسمبل کامپیوتر

معرفی دوره اسمبل کامپیوتر

معرفی دوره اسمبل کامپیوتر آموزشگاه کامپیوتر دهکده جهانی مشهد

یکی از مهارت‌های تخصصی که کاربران کامپیوتر دوست دارند خودشان انجام بدهند اسمبل کامپیوتر می باشد . اسمبل یا Assembly به زبان فارسی همان مونتاژ می باشد . ارتقاء سیستم  یکی از آن کارهایی است که گاهی وقت ها ممکن است پردردسر و پرهزینه باشد. بیشتر مواقع می توان با انتخاب درست در تعویض قطعه‌ای خاص به هدف خود دست پیدا کرد. در این دوره بایدها و نبایدها که برای ارتقاء سخت افزاری یا نرم افزاری با آن مواجه هستید بیان شده است و بطور کامل روشهای نصب و مونتاژ یك کامپیوتر شخصی (PC) را آموزش میدهد.

دوره اسمبل و ارتقاء دهنده کامپیوترهای شخصی برای کارآموزانی که میخواهند در خصوص مشاوره با سفارش دهنده‌گان برای خرید کامپیوتر برای هر کاربردی و اسمبل کردن ، ارتقاء و عیب یابی و رفع عیب کامپیوترهای شخصی رو میزی فعالیت کنند، مناسب خواهد بود.

با گذراندان دوره اسمبل و ارتقاء دهنده کامپیوترهای شخصی در آموزشگاه کامپیوتر دهکده جهانی شما می توانید مهارت لازم برای ورود به بازار فروش قطعات و ارتقاء سیستم که یکی از بازارهای پردرآمد در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌باشد را کسب کنید.

دوره آموزشی اسمبل و ارتقاء دهنده کامپیوترهای شخصی

مشخصات عمومی دوره از توانمندی‌های اسمبل و ارتقاء دهنده کامپیوتر‌های شخصی میتوان مشاوره با سفارش دهنده و انتخاب درست کامپیوتر ، بررسی بردهای اصلی کامپیوتر ، بررسی و انتخاب پردازشگر  مرکزی رایانه ، انتخاب مناسب حافظه اصلی و عملكرد آن ، بررسی منابع تامین انرژی برای رایانه ، بررسی حافظه‌ها و انتخاب آن ، انتخاب و افزایش کارایی و عیب یابی سیستم عامل ، بررسی و کار با انواع ورودی‌ها و خروجی‌ها، انتخاب و نصب تجهیزات صدا و گرافیک و اسمبل کامپیوتر را نام برد. ارتباط این شغل با مشاغلی مانند فروشندگان قطعات کامپیوتر، واردکنندگان قطعات کامپیوتر، مدیران، برنامه نویسان، تحلیل گران سیستم، بازاریاب‌ها و کلیه مشاغل مرتبط با شبكه برقرار است.
مهارتهای دوره آشنایی كامل با تمام قطعات رایانه آشنایی کامل با روند اسمبل کامپیوتر و مونتاژ قطعات، راه‌اندازی، ارتقا و عیب یابی سخت افزاری و نرم ‌افزاری سیستم های شخصی
طول دوره آموزشی  12 جلسه
کاربرد دوره گواهینامه شناخته شده و قابل ترجمه در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد مهارت لازم برای ورود به بازار کار را فراهم می‌کند
اصطلاح انگلیسی استاندارد A+ Desktop PC Assembling 
مهم ترین رشته های مرتبط با این دوره تعمیرکار رایانه شخصی